logo KONYTECH

Napsali o nás

Časopis pro prodejce tabáku

logo Marketing&Media 15.9.2003 Marketing & Media str. 2 Aktuality z domova
mav
Na přelomu září a října začne vycházet měsíčník Tabáčník určený pro všechny prodejce tabákových výrobků. Vydavatelem je společnost In4U , která tvrdí, že reklama na tabákové výrobky v tomto časopise bude v souladu se zněním zákona o tabákové reklamě. Nový zákon, který vstoupí v platnost v roce 2004, totiž omezuje reklamu na tabákové výrobky pouze na odborné časopisy a místa prodeje. Tabáčník bude adresně distribuován na 20 tis. míst, první tři čísla budou bezplatná, cena časopisu je stanovena na 39 Kč. Cena za celostránkovou inzerci činí 45 tis. Kč. Společnost In4U má pod svými křídly více než 50 internetových domén.

Prostor pro tabákovou reklamu

logo Strategie 15.9.2003 Strategie str. 5 News - Média
mac
Tisk: Specializovaný oborový měsíčník Tabáčník uvede poslední zářijový týden na trh společnost In4U.
"Tři roky jsem na internetu vydával časopis stejného jména, určený obchodníkům s tabákovými výrobky. Ale kvůli vysokým cenám za internet nebyl tento magazín dostupný odpovídajícímu množství těchto podnikatelů, takže jsem zvolil dostupnější papírovou podobu," vysvětlil zrod titulu šéfredaktor Jaromír Jesenský. "Náš záměr vydávat titul s tímto zaměřením je zcela v souladu se zákonem o regulaci tabákové reklamy, který v ČR plně vstoupí v platnost v červnu 2004. Výrobci a dovozci tabáku budou mít omezené možnosti reklamy, proto jim chceme prostřednictvím Tabáčníku umožnit, aby o sobě a svých produktech mohli dát vědět," vysvětlil Jesenský. Cílovou skupinou jsou majitelé velkoobchodů, trafik, provozovatelé hotelů, restaurací, barů, klubů či čerpacích stanic a také manažeři reklamních a mediálních agentur. Protože měsíčník není určen pro volný prodej, bude rozesílán adresně. V časopisu najdou čtenáři profily osobností z oboru, informace o novinkách, příspěvky o marketingu tabákového průmyslu i o reklamě, ale také oddychové materiály typu křížovek, soutěží nebo rozhovorů se známými osobnostmi - kuřáky. V každém čísle se objeví i rubrika o zdraví. "Samozřejmě se budeme věnovat kouření i z pohledu osvěty. Tabáčník není oslava kouření, ale servis pro obchodníky," dodal Jesenský. Cena inzertní strany je 49 tisíc korun. Titul o 32 stranách vyjde v nákladu 20 tisíc výtisků, cena čísla je 39 korun.